
Sezeryan edeli ikinci ayın doğum ettikten sonrada böyleydi kanamam kesildi tekrar başladı gene geliyor ufak ufak gazlı bezmi pamuk mu bilemedim anlıyamadım bir türlü bu 3 çü doğumun ama gerçekten bu sefer maffettiler beni gözümü açtıgımda yürümemi istediler ben ise ayağa kaktıkça nefesim kesiliyor yürüyemiyor dum 1 ay boyunca aynı şekildeydim şuan da da karnımın agrısı halen devam ediyor acaba karnımda birşeyler mi unuttular anlamadım ya 😞