Bu akşam ek gıda yoğurt-patates/kuzu kıyma yedik bir küçük kase , kuzu kıyma 2.gün tadımıydı . Sonra mamasını yedi uyudu ancak bu saate kadar yatırınca yan pozisyonda 3 sefer uykusundan ağlayarak ağız dolusu kustu . Yediği ek gıda parçalarını görüyorum. Ateş, öksürük vs yok . Diş çıkartma dönemindeyiz. Acile götürmem gerekiyor mu ?