Aşı karşıtı değilim ama fobi gelişti gerçekten 6. Aydaki aşısını dusunup kaygilaniyorum ateşi çıktı huysuz kusuyor sürekli mam yemiyor 22sinde asi oldu hala arada 37.5 oluyor ateşi cikiyormus gibi geliyor zaten iştahsızlık hala var .
Sizde durumlar ne