Yürüteçe koymakla hata yapıyorsunuz (ben de yürüteç kullandım) kuzunuz henüz kendini hazır hissetmiyor olabilir çok zorlamayın bence çoğu bebek 1 yaşından sonra başlıyor emekleye ya da yürümeye bolca yerde vakit geçirsin eviniz zemin sıcaksa çorapsız gezdirin evde çünkü beneğin ayakları ile zemini tanıması çok önemli zamanla olur geç değil acele etmeyin bence 🌸