Merhaba 18 aralık doğum yaptım 🌸 gercekten kendim lohusa depresyonuna girmem saniyordum ama hic iyi degilim sürekli ağliyorum birde moralim bozulan konular var..
Mesela bebeğim 6 günlük bugun doktora gittik ve kilo kaybi var dedi yani 6 gunde hic almamis hatta vermişte 😭😭😭 Gous ucum içe donuk asla cikmiyor oyuzden emziremiyorum … pompayla sağıyorum fakat onda da 25 cc cikiyor yani 2 saatte bir uyandirip oyle veriyordum… arada bir hipp bebek sutude veriyordum..ama doktor kendi sütünden 50 cc vermen lazim doymaz dedi 😭😭😭uyku uyumayi birak aglamaktan nefes alamaz oldum artik 😢😢😢😢😢cok uzuluyorum cokkkkk