Selam kızlar 4 ay 17 günlük bebeğim var bıngıldak varya onun tam bir parmak üstünde yumurta gibi ama küçük bi şişlik var ne olabilir o yeni fark ettim saçı olduğundan görünmüyor elleyince ağlamıyor üstünü değiştirirken bazen ağlıyor onun haricinde ağlama yok oğlumdan şüpheleniyorum 2 yaşında hastaneden dolayı benim için gidiyorum kayınvalidemde kalıyor ikisi acaba o biseyle vurdu mu kafasına kayınvalideme sordum vurmadı diyor vursada söylemez çünkü biliyorum huyunu onu suçlamıyorum suan yanlış anlaşılmasın bise de çıkmış olabilir kafasında başına böyle bisey gelen varmi pazartesi doktora götüreceğim 😣