Bebeğim 16 aylık makat çatlağı oluştu kabızlıktan. 1 aydır neredeyse her gün oturma banyosu yapıyoruz hatta son günlerde sabah akşam yapmaya başladım belki iyileşme hızlanır diye. Bepantol ve hametan kullanıyoruz. Çocuk cerrahı yüzde 50 iyileşme var dedi. Öyle hemen iyileşme olmaz zaman lazım dedi.
Vallahi çok yoruldum ve çok üzülüyorum. Aman kabız olmasın sert çıkarmasın tekrar yırtılmasın diye kırk takla atıyorum.
Merak ediyorum bizim gibi bu durumu yaşayıp tamamen düzelen var mı?