Csknaz Kızlar kabin boy araba alıcam e bebekten düşünüyorum ordan alıp kullanan memnun kalan var mı hangi marka aldınız düşüncelerinizi söylermisiniz bide biri 2 yaşımda diğer 2 aylık sizce ayrı ayrı araba mı kullanışlı olur ikiz arabası mı alsam
Zuzum2023 Csknaz chicco goody plus kullanıyorum memnunum Ebebekten almadım ama orda da vardır sanırım
Csknaz Esrans baston bizde de var ogluma kullanıyorum yer kaplamisin dedik hemen açılsın farklı olsun dedik bu sefer o yüzden doğrusu ikiz arabası mı alsam kabin mi alsam onda da kararsızım
Esrans Csknaz Kabin arabaları daha pratik sanki evet ben hamilton markasını düşünüyordum hafifti ama orda fikrim değişti zaten yolculuk çok yapmadığım için yoksa pratik oluyor evet