Kızım 2 ayından beridir mamayla besleniyor 7 buçuk aylık ek gıda alıyoduk Fakat bi haftadır dopru düzgün bişey yemiyor sadece mama içiyor alttan bi dişi çıktı ikinci yolda ondan sanırım bu şekilde beslenebiliyormu varmı başına gelen şöyle söylim bi haftadır bi kaç kaşık çorba zor içti kahvaltısınıda yemiyor sadece mama içiyor