Sanırım oğlumda bu sorun var tam da adını koyamıyorum anlayanlar cevap verirse sevinirim, oğlum 3.5 yaşında ve son zamanlarda aşırı bana yapışmaya başladı annemler ve kardeşlerim bendeyken dişçiye gitmem gerekiyodu benide al diye kendini parçaladı götürdüm bende tabi, babası evdeyken dahi banyo yapmama izin vermiyo az önce bir şekilde girdim banyoya ve çıktığım da sen yokken hiç korkmadım anne hiç ağlamadım dedi bende ona bensiz vakitte geçirebileceğini babasıyla da bensiz durabileceğini falan söyledim bide geçen gün avm de bilezik kolye yapma etkinliği vardı arkadaşımın kızı 4 yaşında o hemen atladı giriyim anne diye bende oğluma sende girebilirsin istersen dedim ağlamaya başladı gitmek istemiyorum diye halbuki yanımızdq yapacaklardı masalara oturup bende yanında onu izleyecektim arkadaşını ve diğer çocukları görünce içten içe çok istediğini anladım kendi haline bıraktım bir şekilde gitti oturdu yapmaya başladı ve çok da sevdi ama bana beni bırakıp gidersin burda diye korktum dedi bir kaç zamandır çok düşünmeye başladım neden böyle olduğunu, çok uzun ve karışık oldu kusura bakmayın bunlar gibi bir sürü şey var bensiz durmak istemeyip gitmediği yapmadığı ne yapmam gerekli acaba seneye eylül de kreşe vermek istiyorum ama bu gidişle çok zor gözüküyor