Kızlar merhaba yarın 2. Ay aşımızı olcaz ne yapmam nelere dikkat etmem gerek kaç günde ateşi ağrısı geçer sağlık ocağına gitmeden mi ağrı kesici ateş düşürücü vermem gerek yoksa aşıdan sonra mı nazlım bi kızım var sanırım çok zor geçecek bu aşı çok korkuyorum 🙇🏻♀️