Meltem_ikra İkiz bebeklerim var Aptamil prosyneo 1 kullanıyorum ama biraz gaz sorunun yaşıyoruz birde gazlarinda aşırı koku oluyor bu mamayı kullananlarda bu sorun var mı ?
asminmom Meltem_ikra Sma comfort tavsiye ederim. Aptamil kullandık bizde de gaz problemi çoğaldı. Aptamil kullananların genel yorumları da böyle zaten.
mrvyhya Meltem_ikra hipp kullanıyorum 4 aylık bebeğim bir sıkıntı yaşamadık belki bebekden bebeğe değişir mi bilmiyrm
ebrusalihhh Meltem_ikra normal aptamil kullanıyordum hiç gaz yapmadı ama doyurucu olmadığını düşündüm hipp organic combiotic aldım Allahım bebeğim geceleri gazına feryat figan ağlayarak kalktı sma optıproya geçtim şuanlık güzel ilerliyoruz ama her bebeğin mamaya gösterdiği reaksiyonlar farklı olabiliyor
[silindi] Normal Aptamil kullanmıştım. 2. verisimden sonra gaz ve kabızlık yaptı sonra bıraktım. Daha sonra Hipp organic combiotic kullanmaya başladım. Maşallahı var çocuğumun. Hiç rahatsiz etmedi. Kilo alımı da iyi. Sisirmedi çocuğumu.