Şimdi forum da görünce bende yazayım dedim aslında daha var doğum günlerine. Benim kızlarım aynı gün doğumlu büyük olan 3 u bitirecek küçük olan 1 i aralarında 2 yaş var ikiside 5 Şubat doğumlu pasta üstüne böyle anlamlı birşey yazidrmak istiyorum mesela ' prensesler 5 Şubat’ta doğar ' gibi ama bu çok klasik gibi geldi fikri olan var mi