Ahhannelik Seysey11 evet aynı gün doğum yapmışız sanırım bir sıkıntı olmaz bizde 4. Ay aşısını biraz geç yaptırmak durumunda kalmıştık bir sonraki aşısıda onun için geç yapılmıştı tabi yinede en doğrusunu ebeniz soyleyecektir
Hilal_Mehtap Seysey11 evet kizim auan 10 aylik saglik ocagi bize de 9.ayda kkk aşısı yaptı covidden sonra aşı takvimine daha eklenmedi ama 9.ayda ilk dozu yapiyoruz dedi hemsiremiz bize
denizberkaa1 Seysey11 kızamık salgını arttığı için 9. Ayda ara doz yapmaya başlandığını söyledi ebemiz