Kızım 4 yaşında aslında kendi odasında gayette güzel yatıyo uyuyana kadar yanında hikaye okuyodum ve uyuyodu ama şu son 1 sene burnumdan geldi kendi odasında yapacağını biliyor uyku saati gelince başlıyor bpgazı dügüm dügüm olmaya ağlamaya farklı bahaneler üretiyo ama ben biliyorum ne için ağladığını bizim yanımızda yatmak istiyo bende çok aramızda yatmasından yana değilim ara ara izin veriyorum ama çok nadir
Bu durumu yaşayan çözüm bulabilen var mı Allah rızası için yardımcı olun çok yoruldum