funda_29 Benim bebeğimin de karın bölgesinde var geceleri kızarıyor gündüzleri normale dönüyor doktora götürdüm ürtiker dedi bebeğim grip hastalık zamanında çıkabiliyormuş böyle. Bir haftadır devam ediyor bir kaç tanesi sivilce şeklinde yine de cildiyeye randevu aldım siz de ihmal etmeyin.