Elifumay_devrilmez66 Dmta bende doğum yapalı 6 ay oldu benimde aynı çözüm bulamadım doktora da gittim kan değerlerim falan iyi ama niye dökülüyo
ipegimsi Dmta dokuzuncu ayda durdu benim ama dökülen dökülüyor ne yaptıysam durmadı yenileri çıkmaya basladı şimdi
inscnmya Dmta aynı benimde 4 aylık bebeğim. 3bucuktan beri dökülmüyo akıyo adeta. Haftada bir gün yağ ile bakım yapmaya calısıyorum. İnş daha sonra dökülenler geri gelir ve bu dökülme de durur
Synmannesi Dmta benim de ya korkuyorum artık hastalık felan mı düşünüyorum artık korkuyorum iyice kafada kuruyorum