Nurtkn4242 kbranr582_ bende orda yaptım canım suni sancıyla normal doğum yaptım ayrıca benim epilepsim var doğumum riskli oldu biraz ama çok şükür kızımda ben de iyiyim kontrole hep meye bertizlioğluna gidiyordum çok güzel ilginiyordu kızım şuan 19 aylık