yirmiikikasim23 amaaaann hiç oralı olmayın sanki onlar kaç ay emzirebilmiş
Eskilerin çoğu 3. Ayda memereddi olunda bırakmış zaten emzirmeyi. Siz pes etmeyin süt gelmesede sürekli emzirin mama vermeden önce ayakta uyurken şarkı söyleyerek zıplayarak vsvs
İnsan üzülüyor tabi ama yapcak bişey yok çok şükür sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil.
Zor ama siz kendinizi üzmeyin kimseyle de kıyaslamaya yapmayın