Kızlar merhabalar kızım 9,5 aylık ilk süreçte kolik bir bebekti. Bu sebeple bir uyku problemimiz olmuştu. Şuan ise uyku problemimiz hala var geceleri ortalama 1 saatte bir uyanıyor ama aç vs. Değil. Gündüzleri ise 2 uyku yapıyoruz ve süreleri 45 dkdan fazla olmuyor. Ne geceleri adam akıllı uyuyor yani ne de gündüzleri. E haliyle bende dinlenme vakti bulamadığımdan yetemiyorum kendine. Moral, enerji, mutluluk, tahammül herşey sıfır o yüzden ve kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Uyku sorununu nasıl çözebilirim bana yardımcı olur musunuz