Aykaa Öncelikle bebeğinizin rutinlerini bakıcı hanım ile paylaşın gerekiyorsa yazılı not verin. 1 hafta zaten bakıcı ile vakit geçirsin bebeğiniz o süre zarfında kamera taktırın biz sesli xiomia kamera takmıştık çok memnunduk tavsiye ederim. İçinize sinmezse çocuğunuzla vedalaşın siz de arka odada durun saatleri günden güne uzatın 1 saat 3 saat 6 saat gibi bakalım gün içinde bebekle nasıl vakit geçiriyor içiniz rahat eder hem hemde bebekle bakıcı anlaşamazsa farkı bir aksiyon alırsınız.
Sayfamda bakıcı ile ilgili faydalı olduğunu düşündüğüm bir başlık var oraya da bakabilirsiniz bu arada, çoğu anneden teşekkür mesajı aldım.
Bir de bakıcı ücreti bence saatine göre yüksek biz 09:00 19:00 arası cumartesi pazar tatil asgari + sgk veriyorduk ev işi hariç. Çünkü bebekle ilgilenirken ev işi çok zor oluyor. Örn. Bakıcı çorba karıştırırken bebeğin elini yakmıştı bir kere mutfak kazaları vs ister istemez olur bence ev işine hiç bulaşmasın tavsiyem büyüdükçe bebeğiniz daha da zorlaşır çünkü