Bebeğim 19 günlük . Çoğunlukla anne sütü ile besleniyor ama günde bir iki kere mamaya ihtiyac duyuyoruz . Onuda verdim zaman olduğu gibi çıkartıyor . Aptamil gaz yaptı . Hip aldım ilk baş kusmuyordu iyidi 3 gündür olduğu gibi çıkartıyor . Sebebi ne sizce