Elvina9997 8ci ay atağı nə zaman biter? Uykuya direnç gösteriyor, gündüz de çok uyumuyor..geceleri oynamak istiyor, uykusunu nasıl düzelte bilirim🙁
aysecikm Elvina9997 aynı durumdayız geceleri uyanıp oyun oynamak istiyo uyumamak için ağlıyo geceleri komşular mesaj atıyor artık bebeğinizin biseyimi var yardıma ihtiyac varmı diye o kadar çıldırdı suana kadarki en kötü atağı yaşıyoruz sanırım
saribez Elvina9997 ya sanki postu ben açmışım sanki alttaki yorumları ben yazmışım 😭😭😭 ay çok fena yamulduk napıcaz
Babyalpymeetoo Herhangi bir şey yaparak düzelmez o atak geçince kendi eski düzenine döner biraz sabır sadece
selinnkk Aynı durumdayız. Uykusu geliyor ama uyutacağım zaman dayak yemiş gibi ağlıyor. Bu zamana kadar uyuttuğum hiçbir yöntem işe yaramıyor. Baya hoplaya zıplaya sakinleştirmeye çalışıyorum. Kucağımda uyuyor yatağına koyunca uyanıp ağlıyor. En son yorgunluktan adeta bayılıyor. Uyandığında hep gülen bebeğim çığlık kıyamet ağlar oldu. Uyutmak için o kadar çaba harcıyorum ki uyku saati hiç gelmesin istiyorum. Tükendim. :(
Elvina9997 selinnkk aynen uykuda ağlıyormu? Sanki bir şey sancmış gibi kucağıma alıyorum tekrar uyuyor, 2 saat kesintisiz uyuyumoyo ve bu durum artık 1 aydır böyle
selinnkk Elvina9997 ağlıyor ya ağlamaz mı :( bugün sabah 8de uyandı koca gün toplam yarım saat uyudu. Gece uykusuna da az önce geçti daha. Yatırıyorum 5 dk olmuyor çığlık kıyamet. Gözü kapalı ağlıyor artık yorgunluktan. O kadar öfkeleniyorum ki bebek neticede ona da yansıtmamaya çalışıyorum içten içe şişiyorum resmen :(
ecmerg Ayy bizde o sekildeyiz. Gece 15. Dk bir uyanıyor iki emiyor uyuyor yatağına yatırdığı gibi kalkıyor hep memede uyumak istiyor tükendim