onegirlsmoms ikiprensannesi53_ 14 ayar içi bombeli dışı düz olanlar iyi ya bence benim ki öyle ben taşlı sevmiyorum tercih meselesi bence alyans düz sade olmalı
churchil ikiprensannesi53_ altın ayarı yükseldikçe kırılganlığı da artar o yüzden ayarı düşük olanlar daha dayanıklı diye biliyorum. Genelde zaten alyanslar 14 18 ayar falan olmuyo mu 🙄