En son adetimi 10 Kasım da oldum ne gelen var ne giden hamile olduğumu düşünmuyorum korunuyoruz .eşimde emin bende .ayın 19 unda yinede kan testi yaptırdım betahcg baktırdım çıkması.ama ayın 23 oldu bende hala gelen giden yok .normal mi bu süreç yoksa doktora bı çıksam mi?doğum sonrası 2 kez adet oldum .emziriyorum