tazeeeannee Ücretli canım ama tedavi için sarı alınırsa eğer ki sadece muayene ücreti ödüyorsunuz, geri kalan tahlil tedavi hastaneye ait, bazı hastanelerde çocuk doktoru oluyor, onlarda muayene ücreti alıyor ve tedavi ve tahlil ücretleri de alıyorlar