Fatiss selam arkadaşlar bundan iki gün önce uyurken mide bulantısıyla uyandım karnımda agrıyordu sonra tekrar yatıp uyudum o günden sonra ara ara agrı oluyor özellikle uzanırken hiç olmazdı böyle daha önce böyle bisey yaşayan oldu mu
Alprabia Fatiss merhaba 3 gündür aynı sorumu yaşıyorum 3 ay önce normal doğum yaptım şiddetli ağrı geliyor gidiyor gün içerisinde ¾ kere acaba sizin geçti mü başka birsey olmasından çok korkuyorum
ipekk05 ipegimsi canım sezeryan doğum yaptım bende gece sırtım vs açık kalsa gün boyu karın ağrısı yaşıyorum korkuyodum acababaşka bişey mi diye yorumunuz tek olmadığımı gösterdi sizinde böyle karnınızda sanki ishal olacak gibi ağrı oluyor dimi
ipekk05 ipegimsi benimde 2 buçuk sene oldu 5 aydır bu şekilde ya az soğuk görmesin sırtım göbeğim falan hemen ağrı başlıyor önceden evde göbek üstü kazak vs giyerdim şimdi asla giyemiyorum hemen karnın ağrıyor
ipegimsi ipekk05 doğum insanı yeniliyor falan diyolar külliyen yalan benim sistem çöktü😅konudan bağımsız kızınızın ismi mi ipek yoksa sizin mi merak ettim
ipekk05 ipegimsi aaa çok güzel isim severek koyduk biz ismi gibi yaşasınlar ipek gibi ömürleri olsun inşallah 🥰🥰
ipegimsi ipekk05 amin inşallah🌸🌸🌸 biz de çok severek koyduk ismini isimleri gibi ipek gibi olsunlar zarif kibar güzel🌸🌸🌸
Fatiss Alprabia evet dr gittim o zaman karnımın röntgeni çektiler bisey yoktu çok şükür üşütmüşsün dedi sıcak tutunca geçti ama bu aralar ara ara oluyor