Deletedmom_82 dişi cıkıyor bebişinizin doktorunuzla bır görüşün benımde bebegım mama ve meme redı yasadı doktorum bır jel verdı sabah aksam duzenlı surdum hem bebegım rahatladı hemde. Mamasını rahatlıkla yıyebılıyodu suan 11 aylık 6 tane dıs patlattı tek tek de degıl 2 tane 2 tane patlattı cok zorlandım o jel bıraz olsun rahattlattı suan 11 aylık 2 tane daha dıs gelıyor. Olamasına ragmen o jelı kullanıyorum cok sukur rahatız. Yemegınıde yıyor cok şükür tavsıyem doktorunla bır görüş cnm ☺️