Acaba 8 haftalık atak mı yaşıyoruz acaba? Ben de emziriyorum ama geçenlerde yoğun bir gaz krizi yaşadık bebeğim asla durmuyordu hastahaneye götürdük lavman benzeri bir işlem yaptılar ve doktor 4 saatte bir emzirmemi söyledi ve memedeyken çok hava yuttuğunu, bir öğün meme bir öğün mama vermeyi denememi söyledi. Mama pek uykuda fark yaratmıyor. Ben bebeğimi 4 saat nasıl oyalayacağımı bilmiyorum o kadar uzun uyumuyor ki :( bir de araştırmalarım sonucu Mommys Bliss Gripe Water diye bir şurup var. Hem gündüz için hem gece için Night versiyonu var. Ben gündüz için olanına başladım dün. Etkisini görürsem gece versiyonunu da alacağım. Ama yorumları çok iyi bebeğe uyku yaptığını söylüyorlar.
Gakkoyenge
TgbHmzz