betulmiran Merhaba anneler , bebeğim 1 yaşında ve hiçbir şey yemiyor sadece emiyor . Saatlerce aç kaldı belki yer diye düşündüm ama yinede sonuç hüsran 🥹 iştah açıcı yada önerileriniz var mı
0000Bahar betulmiran aynı dert bende de var canım hasta oldu 1 haftadır ağzına hiç bişi sürmüyor zorla veriyorum onuda ağlıyor ilaç bile veremiyorum suan vermem lazım ama inan korkudan cesaret edemiyorum bu arada diş falan olabilir ondan da iştahsızlık olabilir
Melmus betulmiran sizin sukur ki emmesi var bizde 1 yasindayiz emmede yok oyle zor durundayimki hasta nezle oldu ondan sanirim istahsizlik napucam bilmiorim
betulmiran 0000Bahar evet şuan hasta çok iştahsız ama saatlerce aç kalmasına dayanamıyorum 😔 nasıl geçer bu süreç
0000Bahar betulmiran aynen bende öyleyim canım valla şaşırdım ne yapacağımı içim gidiyor ama demekki emmesi yetiyor ona inşallah biran önce düzelirlerler de yemeye başlarlar
Dilararden Sabır 🙏🏻Kendinizi onun yerine koyun yemek istemediğinde ısrarla size yemek yedirmeye çalıştıklarını düşünün. Emiyor ya da formül mama kullanıyorsanız sorun yok. Geçecek. Hiç yemiyor içiniz rahat etmiyorsa en azından sevdiği araştırmalıkları verin. Bazı dönemler de oluyor