Enerci Samsun’da doğdum büyüdüm ailemin çoğunluğu orda bir ben gurbetteyim.cok güzel bir şehirdir.yazin tatil için geleni çok olur ama iş imkanı malesef yok.sandalye kapmaca gibi herkes biryere kendini atmış kımıldayamiyor.begensede beğenmesede çalışmak zorundalar.otellerde kaçtı,restoranlarda garson,kurye gibi iş imkanları çok ama ofis olsun,kurumsal olsun yada ne bilim şartları iyi olsun dersen bulamazsın..