Kızlar merhaba , ilk çocuğum olduğu için biraz tecrübesizim aklıma takıldı. Örneğin ben dışarıdayım emzirme odası vs ulaşabileceğim bir yer yok. Bunun için süt sağıp sonrasında ne ile veriyorsunuz normalde biberon kullanımı zararlı diye biliyorum yenidoğan olduğu için ama dışarıda başka ne ile verebilirim?