Themom_ ONAEA biz rotarix yaptırdık doktorumuz ve sağlık ocağındaki hemşire onu önerdi 2 doz. 3 ay 14 günlüktü ilk dozunda 1450 falandı Ayda da 2. Doz oda aynıydı fiyatı toplamda 3bin ödemiştik ama şimdi ilaçlara zam gelecek aşılar ne olur bilemiyorum🤷♀️
ONAEA Themom_ bende rotarix düşünüyorum ama 2 ve 4. Aylarımız da yaptırayım diyorum hastalıklat maalesef çoğaldığı için
civcivoz ONAEA aşının yapılması gereken belirli zamanları var kafanıza göre zaman belirleyemiyorsunuz malesef
Elizseda Rotarix 2 doz ,rotateq 3 doz yapıldığı için ve aralarinda etkinlik açısından bir fark olmadığı için rotarix bulma şansınız varsa rotarix öneriliyor, rotarix yoksa rotateq yaptırın tabi