Kızlar 7.5 aylık oğlum var. Ama görseniz bir an olsun durmuyor. Önüne koyulan şeye olan ilgisini 30 sn de kaybediyor. Kucağa alındığında bile direkt öbür tarafa dönüyor arkada neler var görmek için. Yerinde durmak diye bir şey zaten yok. Sürükleniyordu şimdi yavaştan emeklemeye başladı. Her yere gitmeye çalışıyor. Montessori yatağının içine koyuyorum bir kaç sn de kenarlarına tutunup ayağa kalkıyor ve aşağı sarkıyor. Oturup 2 dk içerde oynayayım asla yok. Sizin bebekleriniz nasıl? Var mı aranızda böyle bebeği olan ? Biliyorum teşhisi şuan imkansız ama hiperaktivite olabilir mi diyorum.