tulayd benim bebeğimde 8 aylık bir kere normal uyuduğunu bilmem her uykuya geçişte ecel terleri döktürüyor bana savaş veriyoruz resmen inşallah bir yaşından sonra düzelmesini umuyorum herkes öyle diyor ne desen bir yaşından sonra düzelir diyolar şu mucizevi bir yaşa hemen gelsek🤦🏻♀️