Ozge3423 Merhabalar Bir şeyi merak ediyorum calpol şurubu ne kadar kullanıp atıyorsunuz şişe bitene kadar kullan diyenler var aklıma takıldı
pasaklisinkukuli Ozge3423 açıldıktan bir ay sonra atıyorum oda sıcaklıgında saklıyorum buzdolabına koymamak gerekiyoemuş
HappyQueen Ozge3423 ben gerektiği zaman kullanıp dolaba koyuyorum 1 yıl kullanabilirsin demişti eczaneci
durununannitoskosu Ozge3423 Bende açıldıktan bir ay sonra atıyorum ağzına kadar dolu oluyor hep ama yapacak bişey yok
Ozgemre Doktorum üstüne tarih at açıldıktan 1 ay sonra at dedi etkisi azalıyormuş bende öyle yapıyorum
izd Ozge3423 doktorumuzun önerisi ile serın, güneş alamayan, kuru yerde. Açıldıktan sonra da 20 gün itibarı ile etkisi azalıyormuş o yüzden evde illa kapalı kutu bulundururum.
EliS_ Ozge3423 Bende attım ama bidaha alırsam atmıycam. Ağzına kadr dolu şişe ne saçma. İlaç satacaklar diye neler yapıyorlar tabi biliyorlar hassas yerimiz çocuklarımız ama bence daha uzun kullanabilirz