Nacafa esra101010 xiaomi 6lt var bende içinde yaptıklarımı güzel pişiriyor kalitesi güzel ama ben pek sevemedim gereksiz geliyor
hicpismandegilim esra101010 Bence gereksiz bir icat bir senedir alınmış duruyor öyle arada ayıp olmasın diye çalıştırıyorum
123zeynepAli esra101010 ben Philips kullanıyorum olmazsa olmaz bi ürün değil kullanışlı mesela kızartmaları güzel yapıyor etraf kirlenmiyor koku olmuyor ve yağ çok az giriyor ona rağmen lezzetli oluyor bu konuda memnunum ama temizliği aşırı zor yağ yapışıyor ve gitmiyor oğluma orda yemek yapmak istemiyorum zararlı oluyor diye eğer çalışan bi bayan değilseniz gün boyu evdeyseniz gerek yok bence ben sadece kızartma yapıyorum et 1 defa yaptım hoşuma gitmedi
esra101010 Nacafa mesela neler yapabiliyoruz içinde bende bu zamana kadar almamıştım yeni doğum yaptım pratik olur diye düşünüyorum ya
Nacafa esra101010 ben bu zamana kadar patates kızartması, yemek ısıtma, cupcake, ve biber közleme yaptım. Benimki Hediye geldi kendim heves ederek almadığım için bir şey yapasım gelmiyor ama tavuğu falan güzel yaptığını söyleyenler var
Karamgurme esra101010 bana da hediye alınmıştı en gereksiz mutfak eşyalarından diyebilirim bana kalsa almazdm zaten.
reyhan12 esra101010 ben cok severek kullaniyorum elim ayagim o benim ben cok pahali bisi almadim sem benimki cok memnumum dijital degil ama cok isimi goruyor kayinvalideme aldik 10 gun oluyor taotronics diye bi marka cok kaliteliymis benim bozulursa onu alicam sem ve bu markayi onerebilirim
Ozgemre Ben phılıps kullanıyorum çok memnunum valla herşeyi onda yapıyorum patates köfte tavuk et milföy börek mesela diyetteyim şuan mantarlı omleti onda yapıyorum patlıcan biber közlemeleri yapıyorum buz çözdürme özelliğini kullanıyorum temizliği de her yemekten sonra temizliyorum hiç yağ tutmuyor o yüzden
Dalpa esra101010 ay bir tek almayan ben kaldım sanıyordum inatlada almıyorum fiyatı artacagi yerde düşüyor da anlamadım sağlıklı diye reklam yaptılar sağlıklı olmadığı ortaya çıktı zaten ben fırıncı biriyim kizartmada bence yağda olur zaten çok az yemek yiyen biriyim bari tadını alim 😂
Celik02 esra101010 İhtiyaç bir ürün değil maalesef.1 sene önce almıştım toplasan 10 defa kullanmadım.Benim işimi daha da zorlaştırıyor gibime geliyor.Yaptığı şeyler güzel oluyor evet patates olsun tavuk olsun közleme olsun ama gerekte yokmuş onu anladım.Ona ayırdığınız bir bütçe varsa başka bir şekilde degerlendirebilirsiniz bence 😊
theblackvirgo esra101010 benimki boş boş duruyor hiç özenme bosver saçma sapan bisey patates kızarmıyor sadece oda çok nadir bilmiom ya eşim almış gelmiş bana gereksiz geldi alacaksanız fakirin 4.5 lt alabilirsiniz çok programli