esra101010 haziranda 14 pro max aldım 2 hafta önce de 15 pro max aldım. yani 5 ay kadar 14 pro max kullandım 2 haftadır da 15 kullanan biri olarak kamerasında epey gelişme var. eğer bütçene uygunsa 15 diyorum. onun dışında her şey aynı ama. ekran büyüklüğü, ağırlığı vs. sanki 14 pro max e devam ediyorum yalnızca kamerası gelişmiş gibi. hele portre modu 🤤 ama 14 ün de kamerası iyiydi yani yetersiz değil asla. 15 in bi tık daha güzel kamerası. ben 14 pro max mor rengini istemiştim ama siyah kısmet olmuştu. 15 te de naturel titanium istemiştiim ve oldu. inanılmaz güzel geliyor rengi. mordan daha daha güzel bence