Merhabalar benim bebeğim şu an 8 aylık , 1 aylıkken nötrofil değerleri 10 a kadar düşmüştü ve acil yatış vermişlerdi, 3 gün hastanede kaldık tedavi olmadan kendiliğinden 500 e çıktı ve taburcu olduk. Ama Dr lar net bişi söylemedi.Bende araştırıp nötropeni alanında bi prof buldum. O da kan alarak takip etti yine bir tedavi uygulanmadı virüs kaynaklı olabilir diye. Önümüzdeki ay kan değerlerine bakılacak tekrar net bişi söylenmiyor tedavi de yok ama ben diken üstündeyim sürekli dikkat ediyorum. Bu hep böyle mi olacak? Sizin bebeğinizin nötrofil değerleri kendiliğinden yukselmediği için mi ivig tedavisi aldınız ?