ezgicenk Bu durum aslında sakınmak değil.Bende çocuğuma dokunulmasından hiç hoşlanmıyorum.Dokunanlara da cevabım kesin ve net olur zaten.Ayrıca bebek bu kendini ifade edemiyor belki senin dokunmandan hoşlanmıyor,istemiyor.Ben sana izinsiz dokunuyor muyum misal ? Çok saygısızca bir durum bence.Ayrıca kimsenin bebeğine,Hayvanına dahi dokunmam ve evet bu dönemde maalesef ki hastalıklar arttı.O yüzden lütfen bebeklere kimse izinsiz dokunmasın.