Bebeğimi görenlerin direk elini tutmaya çalışması neden? Şey mi öpemiyorum, bari temas edeyim?? Bugün watsonsa gittik direkt oradaki görevli dokundu, sonra toyzshopa girdik oradaki çalışan da eline uzandı bi sakıncası yok değil mi diyor. Ben de var, dokunmayın, elini ağzına sokuyor dedim artık.
Sizler de karşılaşıyor musunuz bu tarz durumlarla, nasıl önlem alıyorsunuz?