Yavrum_veben2 kızlar bebeğim 9 aylık kendi odasında ve yatağında ,yatağın kenar kısmında bilirsiniz açıklık var nasıl kapatıcaz orayı eskiden büyük yastık koyardım geçemezdi ama artık mümkün değil
Simgealp39 Yavrum_veben2 ben bir oyuncak ayısını koyuyorum uyurken düşmesin diye uyanınca oyuncağı çekip inip yanımıza geliyor 15 aylık
Yavrum_veben2 EypMom onlar değil canım korkulukların bittiği nokta Varya oraya oturup emziriyorum büyük yatak bu giriş kısmında azcık açıklık oluyorya orayı nasıl kapatıcaz bilmiyorum 10 aylık artık yastıkların üzerinede çıkıyor