Yeniannee23
Evet benim kızda böle işte ek gıda ne yaparsan yap yemez mama içmez maksımum 90 cc yanı onu da 3 aylık bebekler içiyor sanırım ne olcak böle bilmiyorum hiç kilo vermese az az alsa da yeticek bize de . Sizde bi kilo alımı yapmadı mi raporlu mamalar ?