Ciddi ciddi yemiyor . 26 aylık oldu oldu olası iştahsız ama bazı çocuk çorba içer bazısı patates yer bazısı yumurtayı haşlanmış bazısı kırılmış yer ya , benim kızım kahvaltıda sadece tost olursa yiyor . Neler neler denedim kırılmış yumurta bi ara yerdi şimdi onu da bıraktı . Ne peynir ne zeytin ne yumurta ne menemen vs. Hiç birsey yemiyor . Öğlen yemeği zaten asla yemez eskiden meyve yerdi şimdi yerse nadir olarak muz . Akşam yemeği seveceği şeyler yapıyorum mesela et köfte patates kızartması makarna diyelim , bütün çocuklar bayılır benim kızım iki çatal patates iki çatal makarna yedi bu kadar sadece salata yemek istiyor ya da cacık . Geri kalan zamanda full süt ve çay dediği ( pekmezli su) içiyor gün boyu 15 biberon içiyordur . Verme diyeceksiniz belki ama sürekli ağlıyor ne yapacağım bilmiyorum iştah şurubu mu alsam