1annne 3 aylıkken sütüm gitti depremden dolayı mamaya başladım sonra mama reddi yaptı ama hece hala acıkıyor kalkıo süt aldım cicibebe süte başladım yeni yeni ve evde pek yoğurt yapmazdım yoğurt yemeye başladı 1 aydır yoğurt mayalıyorum yiyor çok ağır piştikte var