Selimikomom Sonsuz18 Eşimin telefonu redmi note 12 pro güya benimkinden iyi çektiğini iddiaa ediyor 🤪 ama onunki de gayet iyi kamerasi 8.5a aldı
Cady Xiaomi 12 lite kullanıyorum. İ phone 14 pro Max kullananlarin kamerasından çok daha iyi ben geçen yıl 17 bine almıştım şuan kaç TL bilmiyorum.
Selimikomom Sonsuz18 ben 15 plus kullanıyorum da eşim çok beğeniyor redmiyi kendiside telefoncuydu bi aralar zaten