buse26 yaaa çok çok geçmiş olsn , görüp görebileceğim en büyük acıydi mastıt . Benim 10 gün sürdü dokunca çocuk gibi ağlıyordum.. hastaneye gittim acile antibiyotik verdi onu düzenli kullandım sonrasinda . Duşa girdim duşta yarım saat boyunca zeytinyağı ile masaj yaptim hemen sonrasında sıcak havlu koydum sagmaya başladım ( kızım kuvezde olduğu için emzirmedim) canım acıya acıya agliya agliya sagdim o süt geldikten sonra biraz hafiflemeye başladı acısı. Tekrardan çok geçmiş olsun