mervezengi Emmesi çok güzel giderken üçüncü ayda meme reddi yaşayan var mı acaba. Sıkılıyor emmek istemiyor bağırış çağırış ağlama. Ayakta vs emzirmeyi de denedim. Sağınca içiyor. Pes etmeyeyim diyorum ama çok yorucu. Yaşayan var mı acaba. Tavsiye vs 🙏🏻🥲