asligdr
Anneyiz hepimiz bebeklerimiz için elimizden geleni yapıyoruz bizler bebeğinde anomali olan anneler ekstra çaba gösteriyoruz fakat özür dileyerek yanlış anlamayın lütfen söylediklerimi bizde o süreçlerden geçtik gaz sancısı, kolik, sünnet vs vs bizde yaşadık o zor sancili dönemleri fakat hiç bir şekilde taviz vermeden 1 yaşına kadar 23 saat giydirdim kalan 1 saatlik zaman diliminde masajlarını yaptım hatta ters botlarimiz yapılana kadar 23 saat giydirdim desem yeridir 13 aylıkken aldik ters botlarını şimdide akşam saat 8 oldumu kesin net nerde olursak ne şekilde olursak olalım giydiriyorum. Onun şuan ağlaması istemesini umursamiyorum duymazdan geliyorum yarın birgün aklı erdiginde büyüdüğünde bana anne neden beni tedavi ettirmedin neden ben akranlarimdan gerideyim yada ayağım neden boylee dememesi için aci cektigini gorsemde asla vazgeçmedim . Şuan maşallah diyim tedavimiz çok çok güzel gidiyor ve doktorumuz 1 yıllık değerlendirme muaynesinde yüksek ihtimal ters kalıp botu tedavi sürecinden çıkarabileceğini söylüyor 5 yaşına kadar yine uykuda ortezlerini giyecek ama o tuhaf rahatsz ayakkabıları gündüzleri giymeyecek belkide. Lütfen sizde taviz vermeyin bırakın şimdi ağlasın ileride bunun acısını yaşamasın . Kusura bakmayın biraz uzun oldu sert bir şekilde soylediysemde kusura bakmayın lütfen👏🏻