momshe Kızlar özellikle 2.ay aşımızdan sonra bebeğimin kakası bir türlü eski haline dönmedi. 2 hafta olacak hala yeşil sümüksü dışkılıyor. Neden böyle? Önceden sarı yapardı şimdi böyle olması normal mi
hilalkya Merhaba benim bebeğim de 9 gun önce 2 ay aşısı oldu. Dediğiniz gibi kaka rengi yeşil ve sümüksü. Hala eski sarı regine dönmedi. momshe